Homesuck


Hai, Im back for this 1 week holiday. Mak aiih, kemain sewonok ye duduk rumah. Takda orang nak arah itu ini. I feel FREEEEEEE. I can do whatever I want. Wehoooo. Im going back to asrama this sunday. Puihh, tak guna betul. Ok let maa tell you how my life has changed since I went to boarding school. Imma ratu air mata, homesick 24/7. Cant stop thinking abt homies. I NEED MY LIFE BACK BITCH sekelian. Arghh, sumpah rasa menyesal gilos k. How I wish I could turn back time. Boleh tak nak skip form 4 & 5. Nak form 3 balik even ada PMR. I dont care. Nak tau rasa duduk asrama mcmana? Rasa mcm duduk kat penjara dik norck. Aku bukan jenis yg suka ikut perintah & semua benda dah terang terang depan mata. Kalau duduk rumah semua orang buatkan. Yknow, kejutan budaya gitulah senang cerita. Im such a good faker person you've ever seen. Serious. Even senyum pun susah tak ikhlas apetah lagi nak gelak. Saya tengah cubalah ni nak buat semua bende dengan ikhlas. Saya sedang mencuba.  Sekarang baru den tau kenapa semua orng mcm taknak berkawan dengan aku. Niena kata aku sombong. Puihh, mcmana tak sombong makcik, hidup tak ikhlas je. Lek ahh, bagi aku masa k. Nnti kalau dh sesuai, sampai naik menyampah korang nak kawan dengan aku. Itu belum lagi aku keluor kan perangai sebenar aku. Takpe kita ada 2 tahun untuk saling kenal mengenali iya dak dak cempaka sekelian. Okbye. I miss my bitches. :'(